پدر


خــــــــــــــــ اطــراتـــــــــــــ یـــــــــکـــ تغییــــــــــر

پدر و پسر داشتن صحبت میکردن . . .
پدر دستشو میندازه دوره گردنه پسرش میگه پسرم من شیرم یا تو ؟
پسر میگه : من !
پدر میگه : پسرم من شیرم یا تو ؟؟ !
پسر میگه : بازم من شیرم !
پدر عصبی مشه دستشو از رو شونه پسرش بر میداره میگه : من شیرم یا تو !؟
پسر میگه : بابا تو شیری !
پدر میگه : چرا بار اول و دوم گفتی من حالا میگی تو ؟
پسر گفت : آخه دفعه های قبلی دستت رو شونم بود فکر کردم یه کوه پشتمه  . . .
به سلامتی هرچی پدره.....


نظرات شما عزیزان:

ساعت10:45---4 خرداد 1392
سلام سحرجان.خوبی؟متن خوشگلی بود.اینم به سلامتی هرچی پدرهپاسخ:salam dooste man . mecccc az lotfet bazam sar bezan

ا علیرضا ا
ساعت12:25---26 بهمن 1391
سلامتی هرچی پدره

خیلی قشنگ بود
پاسخ:mercc alirezaaa.. are be salamatie pedara


ساعت22:54---24 بهمن 1391
کی باشه مادر تو عروسیت دست بزنیم...پاسخ: ishalla baad az aroosie shomaaaa :P

صالحه
ساعت23:40---21 بهمن 1391
سلام بر رفقای خودم.چکار کنم سپیده جونم دست میزنم واسه سحری تا کارشو ادامه بده هر روز مطلبای زیباتر بزاره.تازه مدل دست زدنش حاج خانومیه دستم درد نمیگیره

سپیده جون
ساعت21:36---17 بهمن 1391
صالحه خیلی دیگه نظر...انقدر آخر هر نظر دست زدی دستت درد نگرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

صالحه
ساعت21:32---9 بهمن 1391
سحر جونم واقعا مطلبت قشنگ بود مخصوصا پسر بچه رو دوست داشتم بوسش کنمپاسخ:سلام صالحه جون مرسی از لطفت..بله رفیق بی کلک پدر ;)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 8 / 11 / 1391برچسب:پدر,عکس پدر و بچه,مطلب در مورد پدر,عکس,ساعت10:10 PMتوسط sahar | |