بارون


خــــــــــــــــ اطــراتـــــــــــــ یـــــــــکـــ تغییــــــــــر

در این شبــهای بـــارانی

 

غــــــم انگیز است تنـــــــهایــــــی

 

بـــــــه امـــــــید نگـــــــاهی تلــخ که می آیـــــی

 

به احســــاست قســــــم یــــک شب

 

دلم می میرد از حـــســـرت

 

و من اهسته میگویم :

 

تــــــو هــــــــم دیـــــگر نمـــیـــایــــی .....

 

 

 

                                     

                                                       

                                                         

 

 



نظرات شما عزیزان:

kian
ساعت0:26---21 آذر 1392
خیلی وبلاگتون قشنگه و مفیده.ان شاااله که همینطوری پیش بره و روز به روز به بازدیدکنندگانتون اضافه بشه.موفق باشید...

سمر
ساعت19:38---30 خرداد 1392
سلام عزیزم وب زیبایی دارین

با اجازه لینکتون کردم

شما هم دوست داشتی من لینک کنیدپاسخ:سلام عزیزم حتما


sajjad
ساعت16:56---4 ارديبهشت 1392
قصــــــــــــــــــــه دوســــــــــــت داشتن من
حکایت پسر کوری بود
که هر روز
به ماهی مرده اش
غـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــذا می داد…


سارا
ساعت22:52---3 ارديبهشت 1392
آرام شده ام

مثل درختی در پاییز

وقتی تمام برگ هایش را

باد برده باشد!


سارا
ساعت21:09---1 ارديبهشت 1392
یــادتـه گفتـی

بـه شرافتـم قسـم تا آخـرش هستـم ؟

شرافتت پیـش من گـرو مونـده ...

حــالا بـا عشـق جدیدت چیکـار مـی کنـی بــی شرف ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 1 / 2 / 1392برچسب:,ساعت10:50 AMتوسط sahar | |